nedeľa 5. januára 2014

Môj týždeň v gifoch (2)

Môj týždeň v gifoch

A máme to tu. Je čas na vaše obľúbené gify. Dúfam že sa vám budú páčiť :)


V pondelok som išla k babke, s tým že u nej prespím a strávim u nej aj Silvestra... nechcela som ju nechať samú.

Nakoniec som ja bola na Silvestra v podstate sama.

Tak som čumela na telku.

O polnoci našťastie prišla a nenechala ma samú.

Ináč, všimli ste si ako po sviatkoch pribudli kilá ?

Ešte aby som nezabudla... už neviem v ktorý to bolo deň ale dávali, úplne že krásny film : Vojnový kôň.. servítka v ruke a zimomriavky :)

Hovorí sa ako na nový rok tak po celý rok. To sedí ! Prvého, čiže v stredu sa mi totálne nič nechcelo a v tom duchu žijem naďalej :D

Keď som pozerala Vojnového koňa (už si spomínam bolo to v stredu), tak som sa skoro posrala od strachu.. Všade ticho, ja sama v obývačke. Dej napínavý (vo filme). A zrazu, všade tma. Nahmatkala som mobil a rýchlo som bežala do izby :D.

Štvrtok som šla domov.

Hneď po príchode domov, som bežala do knižnice.

Skoro ma chytil infarkt, keď som zistila koľko som toho napožičiavala a čo všetko musím prečítať.

Hneď na to dávali posledný diel Bedárov, strašne som sa tešila.

No popravde, neskončilo to totálnym happyendom.

V piatok som si dala budíčka na deviatu, aby som si kukla Kronika rodu Spiderwickovcov... Ja viem sama sa čudujem ako ma to môže baviť, ale veď je to zlaté :D

Včera tu došla babka, všetko dala do pohybu :D a uvarila fazuľový prívarok.

Čudujem sa, no mne to normálne zachutilo..

Ináč, už asi patu noc, neviem spať

Som z toho na nervy !

To ako vážne je už v stredu škola ?

Ma porazí !



Ja len dúfam že sa vám páčili gify :) Kika.. PS viem je ich troška viac ako som plánovala.. dúfam že to nevadí :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára