utorok 21. januára 2014

Good Night 1


Toto meme som vymyslela ja... :)
Ide o to aby ste ukázali aké knihy idete čítať ( z vlastnej skúsenosti viem, že v noci sa číta najlepšie, vtedy už je čas a dá sa lepšie vžiť do knihy...). Týmto môžte ukázať, čo idete čítať pred spaním. Jednoduché a zaujímavé...

Dievča z minulosti od autorky populárnych Džínsových denníkov je príbeh jednovaječných dvojčiat Izabely a Mišky, v ktorom sa prostredníctvom Izabeliných nezvyčajných snov prelínajú dve úplne odlišné a pritom vzájomne prepojené dejové línie. Sen, v ktorom má Izabela možnosť sledovať osud dvornej dámy kráľovnej Alžbety v šestnástom storočí v paláci Hampton Court, začne ovplyvňovať nielen jej život, ale aj životy jej najbližších. Netuší, prečo sa jej prisnil ani čo má robiť, môže sa len domnievať, že dievča, ktoré je mŕtve štyristo rokov, jej chce niečo odkázať a o čosi ju požiadať...


Kniha ma našťastie baví, ale prekáža mi jedna vecička.... Sú tam malé písmená, čiže sa to pomalšie číta a ja neznášam keď nejakú knihu čítam dlho. Myslím že zajtra tomuto zasvätím deň aby som to mala za sebou. Inak je to skvelé a nemám čo podotknúť.
Ja milujem štýl písania Zuzky Š. Vďaka nej som zmenila názor že slovenský spisovatelia sú nanič. Ona je strašne milá, bola som s ňou aj osobne  potom sme si písali a čítala moje poviedky. Zlatý to človek :).

1 komentár:

  1. Toto meme sa mi páči :) takže sa zapájam :) http://lucesbookshelf.blogspot.sk/2014/01/good-night-1.html

    OdpovedaťOdstrániť