nedeľa 12. januára 2014

10 days challenge (3, 4)

Challenge, ktoré je z dielne u Eloran. Dneska pridám deň tretí, no aj štvrtý, pretože včera som tu nebola.

Deň tretí - Osem spôsobov, ako získať moje srdce

1. Musíš byť úprimný... proste na nič sa nehrať a byť sám sebou. Neklamať mi, no myslieť to všetko ako som vravela úprimne.
2. Aspoň zopár spoločných záujmov.
3. Aby sme sa mali o čom baviť. Aby to nebolo tak že si dokážeme pokecať len cez Fb.
4. Musí to byť človek, ktorý ma vypočuje keď ma niečo trápi, keď niečo potrebujem. Človek, ktorý tu bude vždy pre mňa a o ktorého sa môžem oprieť
5. Aby mal aspoň kúsok zmyslu pre humor (nech to nieje suchar)
6. Nech je odvážny. Človek, ku ktorému sa môžem natlačiť keď som dosratá z hororu... ktorý ma upokojí.
7. Ktorý ma chápe a berie takú aká som.
8. Ktorému na mne záleží....

Ja viem som nenáročné dievča :D.

Deň štvrtý - Sedem vecí, nad ktorými často premýšľam

1. Ako sme sa dostali na tento svet. Z čoho vznikol prvý človek, atď.. :D
2. Čo bolo keď som nežila
3. Nad niekým koho milujem.
4. Vždy v noci (pred spaním) premýšľam nad vecami, čo sa nikdy nestanú
5. Nad budúcnosťou
6. Často premýšľam ako bude vyzerať človek, s ktorým prežijem celý život.
7. Či sa mi podarí vydať knihu... o blogu... o knihách... o písaní

Dúfam že vám neprídem čudná :D .

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára