piatok 10. januára 2014

10 days challenge (2)

Challenge, ktorá je z dielne u  Eloran. Prvý deň máme úspešne za sebou a dnes nám ide ďalší :).

Deň druhý - Deväť faktov o sebe

1.Všetkým je určite jasné že som knihomoľ / závislák na knihách ktorý vymieta knižnicu za knižnicou :D.
2. Neustále sa sťažujem ako som zavalená knihami ( pritom si môžem za to sama )
3. Do terajšieho ročníka som ešte nikdy nepoužila ťahák, no teraz by som bez nich asi neprežila... angličtina nieje moja silná stránka
4. Dokáže sa rozplakať pri filmoch : Zelená míľa, Svätý Filip Nerri, Vojnový kôň, Titanic....
5. Tancovala som vyše 5 rokov a idem sa k tomu zrejme vrátiť
6. Často mám radšej ako kamarátku kamaráta - chalani nič neriešia a berú ťa takú aká si. No nemôžem sa sťažovať, konečne mám úplne skvelé kamošky :).
7. Minulý mesiac som videla prvý krát horor ( toto by som dala ako ôsmy fakt, no nechcem sa opakovať tak ho ešte zaradím k tomuto : pri hororoch robím najväčšiu paniku.
8. Milujem nákupy a som závislá na obchode TallyWeijl
9. Nedokážem žiť bez slúchatiek v ušiach ... ráno, poobede, večer, v škole, všade :3. V poslednej dobe / alebo pár dní, neviem prežiť bez týchto pesničiek : Kali ft. Peter Pann - bol raz jeden kráľ, Rihanna ft. Eminem - Monster, A great big worl ft. Christina Aguilera - Say Something....

Vedela by som ešte pokračovať, no má ich byť iba deväť. Cez toto by som chcela ešte oznámiť že zajtra tu nebude žiaden prípevok a Wishlist bude teda v nedeľu. Dúfam že nevadí, tak zatiaľ pa :).

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára