streda 12. februára 2014

Budeš ma ľúbiť aj zajtra ? / Denise Colbyová

Budeš ma ľúbiť aj zajtra ?

O knihe :
Chloe s Emmou sú v siedmom nebi, keď vyhrajú letnú dovolenku na tropickom ostrove. Čakajú ich dva krásne týždne, slnko, more, piesočná pláž - a možno aj romantika! Keď na ostrove stretnú známeho popového speváka, ich sny sa začínajú napĺňať. Vtedy ešte netušia, že im životy navždy zmení úplne niekto iný...

Moje pocity :
Dve najlepšie priateľky Emma a Chloe vyhrali úžasný výlet do Karibiku. Úžívaju sa ako sa len dá a zdá sa že už nemôže prísť nič lepšie... Mýlili sa....
Zistia, že na ostrove je úžasný a príťažlivý popový spevák. Zároveň začne Emmu obletovať milý Daniel. Koho si Emma vyberie ? Daniel, či sexy spevák ?
Chloe zasa popletie hlavu krásny, neznámy cudzinec. Spoja sa ich osudy ?

Myslím, že táto kniha je skôr určená pre mladé a nenáročné čitateľky.... Povedala by som, že to osloví tak desať ročné baby.. plus, mínus. Mne toto celé prišlo dosť naivné, ako nevravím že som to spisovateľke neuverila. Áno zhltla som jej to.. veď dokonca sa mi podarilo predstaviť, že ja som Chloe, ale aj tak tam niečo chýbalo, no a tie baby boli dosť naivné. Hlavne Emma...

Čo sa týka postáv tak to je u mňa asi takto : ...
Chloe som si obľúbila. Vedela som ju pochopiť a vžiť sa do jej situácie. Emmu.. no to je už iný prípad. Doslova mi liezla na nervy. Bola neskutočne, ale fakt že fest naivná a bola aj dosť sebecká.. Chloe brala iba ako tieň, ktorý behá za ňou. Medzi týmito dvomi babami bolo dosť veľa rozdielov. Povahovo aj rozumovo. Medzi asi moje najobľúbenejšie postavy sa zaradil Luke. On je proste boží ! Nechýba mu zmysel pre humor a krása a tak... Myslím, že ešte by sa dal spomenúť Daniel, ktorého mám tiež rada, ale ostatné postavy spomínať už netreba.

Obálka vyzerá k celku fajn. Ale myslím, že by vyzerala omnoho lepšie keby tam nebolo to jablko v pravom dolnom kúte. Je to tam tak prepchaté farbami a kravinami, až to pôsobí gýčovito.

Čo sa týka deju a štýlu písania...
Štýl písania nebol moc na profesionálnej úrovni. Bolo to ľahké a také (kniha je celkovo len oddychová). Všetko nasvedčuje čoraz viac tomu, že je to určené pre nenáročné a mladšie baby.
Musím priznať, že mám maximálnu chuť skritizovať jednu vec... A to :
Neustále, ale fakt stále.. tam museli pchať odstavce. Bola som z toho už vytočená do nepríčetna. Napr. Prečítam dve vety a čo nevidím - odstavec. Potom dajú desať viet a no neverím... zasa odstavec. Proste stále. A nato že je to tak tenká kniha, by som čakala menšie písmená, ale to som zrejme čakala priveľa. Písmená boli dobre že nie dvojmetrové a ako vravím stále tam boli tie otrasné odstavce. Som rada, že som od toho nečakala veľa. Nevravím, že to bolo zlé, ale neohúri to. Je to len oddychovka...

Moje hodnotenie :

1 komentár:

  1. No túto knihu som v kníhkupectve videla tiež, no obálka mi pripadala trochu tuctová a moc sa mi do nej nechcelo.. vidím, že by to tiež nestálo za moc :D

    OdpovedaťOdstrániť