pondelok 27. októbra 2014

Knižné naj - September 2014 (trošku oneskorene)

A máme tu Knižné naj - to najlepšie (a bohužiaľ aj najhoršie) za mesiac február.

Počet prečítaných kníh : 7
Prečítané knihy :
Narnia - princ Kaspian (4) / C.S.Lewis
Narnia - dobrodružstvo lode Ranný Pútnik (5) / C.S.Lewis
Narnia - Strieborná stolička (6) / C.S.Lewis
Šťastlivec / Nicholas Sparks
Tretí hlas / Cilla a Rolf Borjeindovci
Divergencia (1) / Veronica Roth
Mandľovník / Michelle Cohenová Corasantiová

ODDYCHOVKA mesiaca :
Narnia (Všetky !) / C.S.Lewis
Ako inak.. Volím moju milovanú Narniu. Sú to naozaj krásne knižky pri ktorých sa zasmejete, uvoľníte sa, zaspomínate si a oddýchnete si. Narniu by si mal povinne prečítať každý človek na svete, pretože to fakt stojí za to ! Som rada, že som sa kedysi dávno odhodlala prečítať si Narniu.. nikdy to neoľutujem :) !

PREKVAPENIE mesiaca :
Tretí hlas / Cilla a Rolf Borjeindovci
Niežeby som nemala rada detektívky (práve že naopak, mám ich moc rada), lenže nieje to žáner, ktorý čítam. Väčšinou sa venujem fantasy, a občas románom.. Keď mi prišla ponuka z Ikaru povedala som si, že to risknem a vybrala som si túto detektívku. Vôbec to neľutujem ! Mne sa páčila a bola som milo prekvapená. Nečakala som, že ma tak chytí..

OBÁLKA mesiaca :
Divergencia (1) / Veronica Roth
Láska na prvý pohľad ! Nejdem teraz hodnotiť príbeh, to si nechám na neskôr :D. Teraz idem ospevovať obálku ! Tá obálka je fakt úžasná a ja som sa do nej ihneď zamilovala ! Páči sa mi tá modrá a celé je to dokonalé :3 !

SKLAMANIE mesiaca :
Nič :)

HRDINKA mesiaca :
Tris Priorová - Divergencia
Tris si ma získala od prvej stránky. Je to strašne silná osobnosť. Je veľmi obetavá a hlavne odvážna. Stala sa mi tak trocha aj vzorom. Často sa mi stáva, že keď príde situácia z ktorej mám obrovský strach poviem si "Čo by spravila Tris ?" A áno pomáha to :D.

HRDINA mesiaca :
Štyri (Tobias) - Divergencia
Ja viem.. ste šokovaný :D. Aj Tobiasa som si neskutočne obľúbila. Je silný odvážny a hlavne nebojácny. Postavy z Divergencie si málokto neobľúbi..

KNIHA mesiaca :
Divergencia (1) / Veronica Roth
Nečudujem sa ak ste prekvapený :D... Ale nie, dosť bolo srandy ! Divergencia je perfektná kniha, ktorá si získa každého. Pri čítaní som miestami ani nedýchala a úplne ma to pohltilo. Môžem len odporúčať :).

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára