nedeľa 30. marca 2014

Čo týždeň dal 2

Pondelok :
Čoraz viac sa mi prejavuje a vracia moja závislosť na kakauku.. Ale ono je to úžasný pocit, keď prídete domov vymrznutí a dáte si také horúce sladké kakauko :3.

  Rozmýšľala som a napadlo ma že chcem originálnu záložku. Tak som sa pustila do toho a spravila som Mimoňskú. Aj vy milujete Mimoňov ? Oni sú tak zlatý :D

Utorok :
V škole sme sa učili iba tri hodiny... Potom sme šli do nejakého múzea... No bolo to o ničom. Boli tam štyri miestnosti, z toho dve boli prázdne. Ale táto figurína, ona bola hrozná. A keby ste videli zblízka tú tvár, to bolo ako z hororu :D.

V autobuse bolo zaujímavo. Bol tam  nejaký agresívny dedko, ktorý začal metať mojím spolužiakom, na celý autobus začal vykrikovať je*em ti hrobára. Potom si sadol a začal nadávať našemu triednemu, že aký učiteľ taký žiak.. Učiteľ mu začal hovoriť, že veď aj oni boli v našom veku rovnaký a ten dedko mu hlasno prejavil názor "Ale pi*u". Asi si viete predstaviť tie záchvaty smiechu :D.


To iba ja viem urobiť takýto zmätok pri učení :D.

Drvím sa matiku.. Ako viem toto učivo, idem na istotu, ale aj tak som neodolala urobiť ťahák.. keby niečo. :D

Konečne sa idem pustiť do Zlodejky kníh. Teším sa :3 :).

Streda :
Dneska mi odpovedalo vydavateľstvo. Ja sa tak teším. Súhlasili so spoluprácou. Je to moja prvá spolupráca :).

Sa ráno zobudím a tieto dve mŕtvolky spali pri mne.. Oni sú také zlaté keď spia :3.

Po škole taký super oddych.. Len ja, Zlodejka kníh, Mimoňská záložka a Nutella :3.

Štvrtok :
Toto vie fakt naštvať !! Ten pocit keď sa vám stratí tá kravina zo slúchatiek... -,-

Piatok :
Dnes som asi po sto rokoch vyvenčila moju Mišu.. Ona je tááák zlatá :3.

Ale dnes som taká bez nálady, neviem niekedy na mňa príde smutok...

Keď som smutná, alebo tak... Mám aj iný únik z reality než len knihy.. viete čo ? HUDBU !! Často počúvam Kaliho. Volám to Kaliho terapia, alebo chvíľka s Kalim :).

Písali sme opravnú z matiky... Aj tak mám dvojku. Nevadí, som k celku spokojná :)..

Posledné dni ma riadne pohltila Zlodejka kníh.. Je to smutná, ale prekrásna kniha.

Sobota :
Dnes bolo vonku krásne. Zobrali sme havov a šli sa prejsť (na foto je len jeden - Moly)

Dnes som dočítala Zlodejku kníh. Tá kniha vo mne niečo zanechala, po jej prečítaní sa vo mne niečo pohlo. Chcem vám aspoň trocha ukázať čo so mnou kniha urobila. Ukazujem vám zápisok do svojho denníka. Písala som to krátko po prečítaní. Je to silná kniha...

Našla som úžasnú pesničku.. :3

Vrátila som sa k Edovi Sheerenovi a našla som jednu geniálnu pesničku :).

Dnes som napísala vydavateľstvu o jednorázovú spoluprácu.. Dúfam, že to vyjde :).

Nedeľa :
Ráno som sa zobudila a začala som si fotiť oko, doteraz nechápem čo ma to napadlo. Pripomína mi to vetu s Forresta Gumpa "Všichni občas deláme věci co tak úplne nedávají zmysl". Omlúvam sa ak je vo vete chyba..

Pustila som sa do Ukradnutých snov.. Viem je to bez obalu, mám vo zvyku vyzliekať knihy keď ich čítam aby sa nezničil obal :D.

Najprv mi kniha dosť vadila. Váhala som či ju idem čítať a dosť mi liezla na nervy hlavná hrdinka, no už som sa do toho dostala zamilovala som si to :).

Dnes som mala riadny zmätok. Nevedela som sa rozhodnúť čo urobiť. V škole máme literárnu súťaž.. téma je úplne úžasná a viem, že keby som si sadla, chytila pero a papier mám to hneď napísané, no vôbec sa mi do toho nechcelo, nie že z lenivosti, ale nejak ma prestala lákať tá súťaž.. Rozhodla som sa, že sa do nej nezapojím..

Dnes som myslela že zabijem moje psy. Viete čo mi spravili ? Bola som s nimi von.. A oni začali.. no veď viete čo, rovno pred mestskými policajtmi (ja samozrejme bez sáčku). Tí ma zastavili, ale napodiv si zrejme nevšimli aktivitu môjho psa. Chceli známky. Tie som ako naschvál nemala pri sebe. Pýtali sa ma koľko mám rokov, atď.. Našťastie mi zrejme z nebies poslali nejakú naštvatú pani, ktorá začala riešiť svoj problém proti jednému pánovi. Ja som mohla v pokoji odísť s upozornením, že ich mám nosiť pri sebe (známky).

Dúfam, že som vás aspoň trocha preniesla do svojho týždňa, ktorý podľa mňa nebol moc zaujímavý, ale tak nevadí :D. Budúci týždeň bude úžasný :3 :)...

2 komentáre: