piatok 11. apríla 2014

30 days challenge - deň jedenásty (kniha od tvojho obľúbeného autora)

KNIHA OD TVOJHO OBĽÚBENÉHO AUTORA

Zuzka Šulajová je podľa mňa geniálna spisovateľka !! Som rada, že som s ňou bola aj osobne a aj som s ňou bola v kontakte, pretože ona je úžasná aj ako človek.. Vážim si napr. že si čítala aj moje poviedky, pritom odstupom času mi prídu katastrofálne, nevadí ona sa do nich pustila.. A navyše ona má taký svojský štýl písania plný humoru.. Skrátka génius :)
Rada by som aj na okraj spomenula Harryho Pottera a Annu zo zeleného domu :)

3 komentáre:

  1. Tento komentár bol odstránený správcom blogu.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tieto knihy tiež zbožňujem už pekných pár rokov. Jednoznačne moje najobľúbenejšie dievčenské romány :) Prvýkrát som jednotku čítala asi v jedenástich alebo tak a ešte aj teraz si ich veľmi rada prečítam, čo nie je veľmi obvyklé :)

    OdpovedaťOdstrániť