nedeľa 27. apríla 2014

Čo týždeň dal 6

Pondelok :
Konečne doma !! Prázdniny u babky sú super, sťažovať sa nemôžem, ale domov je domov :3

Utorok :
Mňa už porazí !!! Mám knižnú krízu.. Po Hrách o život mi už nič nepríde dobré. Cez víkend som začala čítať sériu o Vlkolakoch : Nočný tieň. Bolo to super, no  nejak som sa nechytala, tak som knihu odložila na neskôr keď budem lepšie naladená. Začala som Drakulu, to tiež u mňa nezabodovalo pritom patrí medzi moje obľúbené knihy, dnes som skúsila Janu Eyrovú, Búrlivé výšiny... Nič ma nechytá ! Idem ma poraziť.. Táto kríza ma zbytočne oberá o čas čo môžem venovať knihám. Netuším čo idem čítať...

Idem skúsiť overenú klasiku.. Dám si re-reading Mesto kostí. Aj som plánovala si sériu zopakovať a navyše mi to aj príde v hod, pretože potrebujem na túto kniha napísať novú recenziu. Starú som zmazala (tá stará bola jedna z mojich prvých recenzii čiže hrôza :D ). A ak ma toto nechytí, tak som v riti :D

Začínam neznášať Habsburgovcov a Turkov.. Také nezáživné učivo sme už dlho nemalo.. Dejepis mám rada, príde mi ľahký a baví ma, ale toto mi fakt nesedí.. -.-

Zajtra škola :O To tak rýchlo ubehlo ??

Milujem ju :3 !! Tom Odell - Another love 

Streda :
Dnes sa mi podarila taká vec že to doteraz zízam ako.. Pondelky chodím na druhú hodinu.. No a dnes som prišla do školy tiež na druhú, pretože som si myslela že je pondelok nie streda :D.. Pekne, to len ja dokážem :D.

Dnes, ale super deň. V škole sme sa obhadzovali žihľavou a púpavou, tú púpavu som mala všade.. Si nechcem predstaviť čo sa bude diať keď bude tá biela  :D. Poobede som si spravila s najlepším kamarátom filmový deň, čiže totálne relax. Dali sme si Let's Dance 3 a Žena v černém (tento horor, to je riadne na psychiku).. Ale podarilo sa nám pár riadnych trapasov :D PS nikdy nehovorte človeku že za ním niekto stojí, keď sa ten človek obúva a stojí len na jednej nohe ;D

Inak som celá happy.. Mesto kostí ma chytilo.. Čo chytilo, doslova ma to pohltilo ! Mám pocit akoby som to čítala po prvý raz, je to mega :3 !!

Štvrtok :
Že som šikovná to už ste zistili, napr. aj podľa toho pondelku.. Ale že dnes ráno som skoro spadla do žihľavy, tak to som prekvapila aj samú seba :D

Niektorých ľudí by som najradšej videla v pekle stúpať po legu -.- Normálne ma zaráža ako dokážu byť niektorý ľudia úbohý.. -.-

Piatok :
Ja som tak sprostá !! Ale tak sprostá až to bolí ! Zobudím sa, pozriem sa na hodinky a čo nevidím.. Hodinky ukazovali presný čas 09:00hod. Tak pome šprinty do školy. Šikovná som...

Domov som prišla fakt naštvaná ! Naša "skvelá" učiteľka si zmyslela, že pondelok prídeme na nultú. Kvôli debilnej občianke ktorá sa ani neznámkuje musím prísť na nultú (vraj ani nám sa nebude chcieť byť v škole po koncerte na ktorý ideme, a ani jej to nevyhovuje pretože jej prídu odpisovať plyn či čo to trepla za kravinu). Je to sila ! Navyše ja v pondelok chodím na 08:40, čiže tam budem zbytočne.. Myslím že sa na to vykašlem.

Sobota :
Dnes som si pozrela po tretí krát v Zajatí démonov z babkou :D Horší než ten horor bola ona. Som nevedela či sa mám báť filmu, alebo jej.. Ona strašne híka a tak nadskakuje, to normálne infarktové stavy :D

Nedeľa :
Konečne doma :3 Bola som vonku s chalanmi, super bolo.. ale mi sme taký lenivý že to ešte svet nevidel :D

Únava, lenivosť.. Asi to ma vystihuje :D Konečne si idem v kľude čítať :)


Zasa som sa zamilovala do tejto pesničky !! :3

2 komentáre:

  1. Aspoň skôr zbehne škola keď do nej prídeš neskoro :D Super pesničky a Mesto kostí nikdy nesklame :3

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Také jsem četla Mesto z kostí a docela mi je líto že ho nemám s pevnou vazbou..
    http://svet-knih-a-fantazie.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť