nedeľa 20. apríla 2014

Čo týždeň dal 5

Pondelok :
Úplne skvelý deň ! Nič ma nerozhodilo, všetko som brala v pohodičke. Bolo mi jedno že som posrala písomku z dejepisu (ono je to už tradičné, že na dejepise mám z písomiek štvorky a z odpovedí jednotky). Proste krásny deň :3


Bola som po sto rokoch s mojou kamarátkou a bolo úžasne :3 Boli sme na Rio 2 a fest to bolo zlaté :D a to 3D krása ! Niekedy by som chcela ísť reálne do Ria :)

Boli sme aj v kaviarni.. Ja proste milujem kaviarne, kávičky a všetko okolo toho... Ja milujem Latte s karamelom :3. Doteraz som mala takú obľúbenú francúzku kaviareň, no mám nový objav.. Túto kaviareň milujem !! Keby ste tam boli, tá atmosféra :3 Ten obrázok vyzerá úplne inak než real.. A to napravo celý ten regál čo vidíte, tak to sú všetko knihy.. Milujem to ! :3

Utorok :
Chápete to ? Ráno normálne snežilo.. Som myslela že mám nejaké halucinácie :D Ale chápete.. sneh ?!

Akurát premýšľam či to mám vytieňovať.. Neviem.. Inak to je strašne nefér, že vždy na fotke vyzerajú kresby omnoho horšie.. Dnes, ale ešte idem kresliť, potom vás ukážem :)

Dnes to bol masaker !! Už mám konečne za sebou tú debilnú fyziku (odpoveď).. Dala som to ! Dala ! Síce na dvojku, no nesťažujem sa.. Taká sviňa mi dala naschvál ťažkú otázku -.- No čo už.. Ja som to dala a mám pokoj :')

Dnes len ja a kniha :3 Konečne !! Teraz som na Skúške ohňom.. Bože celá táto séria je geniálna !! :)

Streda :
"Hurááá" máme tu prázdniny.. Ja ich moc nemusím, lebo mi väčšinou chýbajú ľudia zo školy, tak ale chalani majú dojsť a pôjdeme von, sa teším :3

Tento deň v škole nebol najlepší.. Ja neznášam telesnú ! Pohyb mi nevadí, ale neznášam tú samotu a to že tam musím byť so samými babami. Už som vám spomínala, že ja mám lepšie vzťahy s chalanmi, no a na telesnej som osamelá.. Tam máte tri skupinky : 1.jedny baby, 2.druhé baby, 3.ja (samostatná jednotka).. Domov som prišla totálne vyšťavená.. po tej hodine s nimi sa cítim ako keby so mňa niekto vysal dušu -.-

Po škole to už bolo super. Šla som k babke na prázdniny a zvyšok dňa som strávila v posteli s knihou :3.

Štvrtok :
Dočítala som Skúšku ohňom.. Je to neskutočné !! Skutočne som sa do tejto série zamilovala :3 ! Dnes som celý deň strávila pri knihe v posteli.. Ten celý deň myslím doslovne, začala som ráno a skončila som nejak o štvrtej.. Prečítala som vyše dvesto strán a dnes pokračujem ďalej. Milujem to !! :3

Piatok :
Čo vám poviem.. Celý deň trávim v posteli a čítam, čítam, čítam.. a aby som nezabudla.. ČÍTAM. Proste relax :)


Určite som vám už spomínala, že ja telku nesledujem.. Ak chcem všetko postíhať, tak to skrátka nejde. Navyše ma ani nebavia programy čo v nej vysielajú.. No dnes som sa obetovala.. Konečne dávali Voda pre slony. Je to neskutočne krásny film ! Koniec ma rozplakal... Už sa teším keď sa v lete pustím do knihy..

Sobota :
Ďalší deň strávený pri knihe :D Maximálna lenivosť :3.. Inak svoj čas venujem Drozdajke... normálne tam také zvraty že ja fakt vyzerám ako Sherlock :D

Celá ja :D

Nedeľa :
Dočítala som Drozdajku.. :( Zajtra tu bude recenzia.. ale normálne mi je ľúto, že už mám za sebou tú sériu, určite sa k nej vrátim. Dnes idem začať Nočný tieň, tú sériu o vlkolakoch. Som úprimne zvedavá.. PS ešte raz sa ospravedlňujem za svoj zvyk dávať preč obal z knihy keď ju čítam..


Našla som zaujímavý film.. Zajtra idem domov, tak si ho hneď stiahnem, vyzerá skvele :)

Dúfam, že som vás aspoň trocha preniesla do svojho týždňa... :)

1 komentár:

  1. Presne ! Káva plus knihy sú pre knihomoľa vražedná kombinácia, pretože potom ho odtiaľ budú musieť odvážať :D Vystihla si to, atmosféra je úžasná :3 !!

    OdpovedaťOdstrániť