utorok 15. apríla 2014

30 days challenge - deň štrnásty (kniha, ktorej hlavnú postavu by si si chcela vziať), deň pätnásty (prvá kniha, ktorú si prečítala ako dieťa)

KNIHA, KTOREJ HLAVNÚ POSTAVU BY SI SI CHCELA VZIAŤ

 Max V. - Zlodejka kníh
Nevravím, že Max by bol nejako extrémne krásny.. ale on je krásny ako človek :) Max patrí medzi moje najobľúbenejšie postavy..

Gilbert Blythe - Anna zo zeleného domu...
Ách Gilbert.. Len tí čo videli film, alebo čítali Annu, tak ma pochopia.. On je skrátka úžasný !! :)

PRVÁ KNIHA KTORÚ SI PREČÍTALA AKO DIEŤA

Fúúha nepamätám si to úplne presne, pretože ja čítam tak od piatich rokov.. ale čo si pamätám, tak by to mala byť jedna z týchto troch kníh :)

Ha ! :D Pipi, kto na nej nevyrástol ? "Len Pipi vie čo sa smie a čo je kamarát" Ja ju zbožňujem :D !
To mi pripomína : Pipilota, Viktuália, Roleta, Zlatka, Efraimová dlhá pančucha.. :D 

Jééj ! Buratina milujem doteraz ! Veď plánujem si ho niekedy znova prečítať. Viem, že som už naňho stará, no mne to nevadí :D

Harry = moje detstvo :3 :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára