štvrtok 10. apríla 2014

30 days challenge - deň deviaty (kniha z ktorej ti je špatne), deň desiaty (kniha, ktorá zmenila tvoj život)

KNIHA Z KTOREJ TI JE ŠPATNE

Nóó ja som ešte nemala tú česť čítať takýto žáner, takže zo žiadnej knihy mi nieje zle..

KNIHA KTORÁ ZMENILA TVOJ ŽIVOT

Každý čo túto knihu čítal so mnou určite súhlasí, že sa ho dotkla.. Ja som bola veľmi otrasená po prečítaní, myslím, že aj potom som ešte chvíľu plakala. Autor tu dokázal ukázať, že mi ľudia nie sme zlý, no môžme byť. Je to len na nás.. Dokázal ukázať aj našu horšiu stranu a hrôzu, ktorá sa v nás môže ukrývať...

Na Harry Potterovi som vyrástla. Sprevádzal ma mojím celým detstvom, mám s ním krásne spomienky a určite vo mne niečo zanechal. Harry nás naučil veriť v silu priateľstva a lásky.

Anna ma naučila, že nech je život akokoľvek krutý, vždy sa dá všetko zniesť s úsmevom :)

PS. Dnes sú spravené dva dni, pretože včera som sem nestihla pridať.. :)

2 komentáre:

  1. Zlodejku kníh by som chcela prečítať :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mala by si !! Je to úžasná kniha ! Síce mi zlomila srdce, no nikdy neoľutujem čas strávený pri nej :)

    OdpovedaťOdstrániť