piatok 4. apríla 2014

POZOR !!! "Ide sa nanovo, odznova..."


Určite ste si všetci mohli všimnúť nový vzhľad.. Tento blog potrebuje zveľadiť a upraviť :) Preto urobím nasledovne :


1.
Mnoho recenzii som už odtiaľto odstránila.. Boli to moje začiatočné recenzie (aj sa hanbím, že niekedy osídľovali tento blog). Dávam si za cieľ čítať, čítať a čítať... Tie recenzie, ktoré boli odstránené chcem spraviť nanovo. Znova prečítať tie knihy. Chcem si zopakovať Harryho P., Mesto kostí, Annu zo zeleného domu.., Zlodejku duší, Zamilovaná do anjela.. je toho veľa. Tie recenzie tu budú !!!

2.
Zrejme budú odstránené ešte niektoré recenzie pre túto novú zmenu..

3.
Chcem zvýšiť sledovanosť tohto blogu.. Potrebujem viac sledovateľov / odoberateľov / followers... Preto komu sa dá, zdieľajte tento blog na FB, na svojom blogu, odoberajte odo mňa.. Potrebujem aj vašu pomoc :).

4.
Aby som mohla byť viac s vami vytvorila som túto stránku na FB :

5.
Naozaj vás prosím, odoberajte, sledujte, zdieľajte.. bez vás to nedokážem :)

6.
Píšte mi váš názor.. čo by trebalo zmeniť, čo robiť inak, čo sa vám páči a čo nie..

7.
Ak máte nejakú knihu, tak mi napíšte, že chcete aby som si ju prečítala a zrecenzovala.. ja to urobím.. Len hlavne píšte !!

8.
Dúfam, že sa vám páči nový vzhľad blogu a že mi naozaj pomôžete ho ešte viac rozbehnúť.. Dúfam, že aj súhlasíte s tým písaním recenzii nanovo..

ĎAKUJEM :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára