piatok 4. apríla 2014

30 days challenge - deň štvrtý (kniha, ktorá ťa rozplače)

KNIHA, KTORÁ ŤA ROZPLAČE

Keby bola otázka, ktorý film ťa rozplakal bolo by to omnoho lepšie, no ale zadaná je kniha, tak poďme na to :)

Keďže kníh čo ma rozplakali je málo.. uvediem sem aj túto. Jana Eyrová, ma takmer dohnala k slzám.. chýbal iba kúsoček. Skoro som sa rozplakala keď umierala a umrela jej kamarátka zo sirotinca a myslím, že ma takmer dostal aj koniec.. 

Ale toto.. Toto je jasná voľba. Kniha je tak citlivo napísaná. Je hrozná, no zároveň krásna.. Je to prvá kniha čo ma rozplakala. Pamätám si ako som čítala a oči mi zahmlievali slzy.. Rudy, Hans... všetci.. A tá posledná veta "Desia ma ľudia". Z tejto knihy som bola otrasená veľmi dlho, ale nikdy neoľutujem čas strávený pri nej :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára