nedeľa 13. apríla 2014

Čo týždeň dal 4

Pondelok :
Iba tieto dve slová vám poviem.. Lepšie to už vyjadriť nedokážem. Dnes sa musím celý deň učiť lebo zajtra je tak debilný deň až to bolí ! Tri, či koľko písomiek (to by mi ani nevadilo), ale prečo do riti musím ísť odpovedať s fyziky ?! Ja na to fakt nemám bunky.. Neznášam fyziku !! Radšej by som si dala desať písomiek než tú jedinú odpoveď -.- Jediný svetlý bod na zajtrajšku je že budem s kamarátmi a príde ocino :)

Utorok :
Dnes sme mali tú fyziku.. Učiteľka zistila, že tomu nikto nechápe (ani po dnešnej hodine na tom nie sme inak).. No ale povedala takú peknú vetu.. Vraj videla už veľa vecí, ale takú nenadanú triedu na fyziku ešte nikdy... Sme originálny :D

Ha ! Kukali sme to V zajatí démonov.. Stala sa jedna náhoda.. Kukáme, kukáme... Akurát z nej šli vyhnať toho démona a v tom blesk a pome búrka, dážď.. Dobrú atmosféru to dalo.

Streda :
Konečne som si chcela kuknúť Grave Encounters 2, bola som celá nedočkavá a nadšená. Kukám, kukám.. A po piatich minútach som to vypla, však to sa nedalo pozerať, totálna kravina.. Oni tam mali tú párty, pili tam a totálna hovadina. Maximálne sklamaná som !

Tak, ale aspoň niečo dobré... Nakazila som maminu horormi, tak teraz musím nejaké stiahnuť, ak poznáte niečo typu V zajatí démonov, napíšte do komentu :)

Štvrtok :
Nebola som v škole.. Cítim sa tak rozpoltene, lebo na jednej strane som rada že som sa vyspala, no na druhej mi chýbajú tí ľudia :). Tak, ale ostala som, lebo dnes odišiel ocino a keby som neostala, tak by sme spolu vôbec neboli..

Berme to pozitívne... Vyhla som sa odpovedi z fyziky :D

A dnes si konečne môžem čítať :3 A takú úžasnú knihu :3. Som rada, že som sa k nej už dostala :)

Zasa ma chytila múza tak som musela ísť kresliť :)

Neviem či môžem byť s výsledkom spokojná, však posúďte sami.. Ale s istotou viem, že naživo to vyzerá lepšie :)


Stiahla som si Austanland.. som zvedavá :D

Piatok :
Dnes super deň.. už dlho som sa necítila tak fajn. V škole úplná pohoda a sranda.. tak ako vždy som šla na víkend k babke.. Proste super deň :)



Úžasný deň :3 Celý som ho strávila na milovanej záhrade s mojimi láskami. Podarili sa mi skvelé fotky, musíte uznať že majú úžasné faci.. Hlavne druhá foto :D

Sobota :

Zasa sme sa boli prejsť.. Ja to skrátka u babky milujem.. to prostredie, všetko :3 :)

KONEČNE !!! Konečne, konečne !! Ja sa tak teším ! Konečne ju mám :3

Nedela :
Prepáčte, ale ja si strašne rada fotím oči :D

Dnes som neskutočne lenivá :3. Celý deň som strávila v posteli s knihou.. Dočítala som Hry o život a idem sa pustiť na Skúšku ohňom.. Milujem to :3 !! PS zajtra bude recenzia :)

Tak a videli ste môj týždeň :D Dúfam, že som vás neunudila, ale pobavila :)

1 komentár:

  1. To máš také dlhé vlastné mihalnice ? :O že waau :) Dni v posteli a s knihou sú najlepšie !

    OdpovedaťOdstrániť