utorok 1. apríla 2014

Knižné naj - Marec 2014

A máme tu Knižné naj - to najlepšie (a bohužiaľ aj najhoršie) za mesiac február.

Počet prečítaných kníh : 5

ODDYCHOVKA mesiaca :
Narnia - lev šatník a čarodejnica (2) / C.S.Lewis
Kroniky Narnie sú skôr určené deťom, no ja som také večne decko. Mňa to proste baví. Je super keď unavený prídete domov a pustite sa do takej príjemnej oddychovky kde môžte nechať voľnú cestu fantázii. Lebo fantázia v Narnii nechýba :).

PREKVAPENIE mesiaca :
Most kolibríkov / Enja Rúčková
Táto knižka ma naozaj milo prekvapila. Od Enji som čítala Žuvačkového kráľa, ten bol super, no niečo tam chýbalo... Ale táto bola skvelá ! Keď som ju čítala tak sa mi nedalo odtrhnúť, bola super :) !

OBÁLKA mesiaca :
Most kolibríkov / Enja Rúčková
Tá obálka sa podľa mňa naozaj vydarila. Skvelý dej, skvelá obálka.. čo viac chcieť :) ?

SKLAMANIE mesiaca :
Because I'm happy ^,^ Som šťastná, lebo tento mesiac som nezažila žiadne sklamanie :).

HRDINKA mesiaca :
Liesel Memingerová zo Zlodejky kníh
Tak tu je to jasný víťaz.. Liesel skrátka zbožňujem. Je strašne silná a odvážna.. ona je skrátka úžasná.. Za dokonalosť tej knihy vďačíme aj úžasným postavám v nej...

HRDINA mesiaca :
Max zo Zlodejky kníh
Neviem ako vy, ale ja som si Maxa zamilovala už od začiatku. Hneď ako som ho videla na filmovom plátne vedela som, že ho mám rada. On je taký milý a múdry. U mňa je to rozhodne Max.

Rudy zo Zlodejky kníh
Rudym s ktorým sa osud nezahral najkrajšie... Chlapec s naveky citrónovožltými vlasmi.. Toto všetko ho dokonale vystihuje. A asi najviac ho vystihuje otázka "Tak čo bude s tým bozkom?" Rudy je skrátka moje zlatíčko. On bol dôvodom mojich prvých sĺz... Rada by som sem pridala aj Hansa a ostatných, no to je samozrejmé :).

Kniha mesiaca :
Zlodejka kníh / Markus Zusak
Krásna, precítená kniha, ktorá ma dohnala k slzám a hlboko sa mi vryla pod kožu. Silný príbeh. Milujem to !

Prečítané knihy :

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára