štvrtok 8. mája 2014

Nové úlovky

Nové úlovky, alebo čo som si odniesla z babkinej knižnice :).

Neviem ako vy, ale ja mám rada staré knihy.. Podľa mňa sú takým pravým duchom kníh. Viete.. dnešné knihy, ktoré tak milujeme.. tak mnohé si možno už po pár rokoch pamätať nebudeme. Ale zoberte si že takéto staré knihy vydržali napr. aj sto rokov.. Sú tu aj po autorovej smrti a stále sú tu ľudia, ktorý ich chcú čítať. To je podľa mňa obdivuhodné..!

Ja som si od babky odniesla tri knihy. Netuším kedy ich budem čítať, v blízkej dobe to zrejme nebude, ale raz sa do nich určite pustím. Som na ne zvedavá. Rada by som vám prestavila, ktoré knihy som si od nej odniesla..

                                                                                                                            

Toto je prakticky ako keby som si zobrala tri knihy. Sú tam spojené tri diely. Prvý : Zlo pod slnkom, som čítala asi pred rokom a pamätám si že sa mi to hrozne páčilo. Zápletka bola dokonalá a nikdy by som neuhádla kto to naozaj bol, bolo tam veľa zvratov a prekvapení. Ja milujem Poirota :) !

                                                                                                                            

Určite ste už mali možnosť vidieť v televízii skvelý film s názvom Biely tesák. Ja ten film miluje ! Videla som ho asi milión krát, no aj tak sa mi zdá byť vždy krásny.. Netuším čo sa dá čakať od tejto knihy, pretože aj keď je to ojedinelé, naozaj sa to stáva málokedy.. môže sa stať že film je lepší ako kniha (málokedy). Táto kniha môže byť skvelá, no zatiaľ to posúdiť neviem, preto ak ste ju čítali potešilo by ma keby ste zanechali koment :)

                                                                                                                            

Na Verneovky sa odhodlávam naozaj dlho.. Taktiež neviem čo od nich čakať, preto som si vybrala takú čo poznám aspoň film. Cesta okolo sveta za osemdesiat dní, je naozaj skvelý film plný dobrodružstva a zábavy... Počula som že knihy od Verneho sú skvelé.. dúfam že sa o tom raz presvedčím, no bude mi to dlhšie trvať. :D

5 komentárov:

  1. Taky mám strašně ráda Poirota :) Po pohřbu ani Zlo pod sluncem jsem ještě nečetla, ale Kočka mezi holuby je jedna z mých nej od Agathy :) Ale nikdy neuhodnu vraha - uhodla jsem ho jenom ve Vražda v ulici Hickory a pak jsem ho měla ještě tak napůl tipnutého v Plavý kůň, ale nebyla jsem si úplně jistá. :D
    Bílého tesáka jsem taky četla, a na Verneovky se teprve chystám.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to sme dve, ten vrah to sa nedá.. vždy už keď to aj vyzerá na nejakého favorita, tak príde toľko zvratov, až som z toho mimo :D Na Bieleho tesáka som zvedavá :)

      Odstrániť
  2. ježíši... nějak se mi zasekl net a poslalo se mi to dvakrát, a jenom jeden celý :D Umaž ten druhý, prosím tě :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. taky moc rada hrabu u babicky v knihovne a taky si dycky neco odnesu :) dobry ulovky

    roo.rachel.1987@gmail.com
    SOUTĚŽ O ODZNÁČKY A KNÍŽKU
    http://rachel-roo.blogspot.cz/2014/04/velka-knizko-placickova-soutez.html

    OdpovedaťOdstrániť