utorok 13. mája 2014

Unboxing 1, alebo môj prvý recenzný výtlačok :)

Dnes nastal ten deň, ktorý som tak nedočkavo očakávala.. Prišiel mi môj úplne prvý recenzný výtlačok z ktorého mám neskutočnú radosť a mám pocit že sa zbláznim od šťastia. (Nemám od toho ďaleko.) Je to dokonalá kniha, ktorú som chcela už strašne dlho, a ja sa už teším pretože po dopísaní tohto článku sa idem do nej pustiť... Dokonca som dnes mala robiť projekt, ale nechtiac som naň "zabudla".. veď čo tam po projekte keď ma čaká knižka :D. Ste už zvedavý čo je to za knihu ? No... je to... Mesto padlých anjelov od Cassandry Clare. Som tak šťastná !! Ďakujem internetovému kníhkupectvu iPark :).

A tu už prikladám foto.. No musím sa vám ešte ospravedlniť, pretože ja som to nevydržala. Plánovala som, že vám dám foto ako to rozbaľujem, alebo tak.. no rozbalila som to ešte na pošte a obal som po ceste vyhodila, dúfam že mi to odpustíte :D.. A tu už sú tie foto :






6 komentárov:

  1. Gratuluji. :) Mně dneska přišlo Jako led a Antibohyně, taky jsem si knížky musela pořádně prohlédnout, pohladit a očuchat. :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásna kniha, určite si prečítam aj prvý diel, už sa teším. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ak si ju nečítala, tak choď do toho.. je to dokonalá séria :3 :D !!

      Odstrániť
  3. Och strašne chcem tú knihu :3 nemôžem sa k nej stále dostať ... už som pomíňala v poslednom čase až príliš veľa peňazí na knihy.. tak si musím počkať :D.. ale teším sa na recenziu :)
    Mimochodom začínam s blogom .. a ak budeš mať niekedy čas tak môžeš pozrieť addicted-to-read.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Recenzia bude čoskoro, kniha ma fakt chytila :D No neboj, to vydržíš :)

      Odstrániť