pondelok 26. mája 2014

Unboxing 3

Konečne ! Konečne, konečne ! Mám chuť skákať od radosti a neviem čo všetko sa dá robiť keď ste šťastný.. Dnes je celkovo úžasný deň, no prejdime k veci. Dúfam že ste si zvykli na to, že ja nikdy nepridám Unboxing foto kde uvidíte ako to rozbaľujem.. Pre mňa je to nemožné. Nerozbaliť tú knihu hneď ako sa dá... nemožné ! Som strašne šťastná z knihy čo mi prišla a ihneď sa do nej idem pustiť. Je naozaj krásna, a už sa teším ako sa pri nej zasmejem a rozplačem.. Nejdem už kecať, radšej vám priložím foto :).. No ešte predtým musím poďakovať internetovému kníhkupectvu iPark








Dúfam že sa vám páči rovnako ako mne.. A tešte sa na recenziu :) ! Idem sa ja do nej pustiť :) Tak sa teda majte :D...

10 komentárov:

  1. Každý knižku veľmi chváli, no ja sa k nej neviem dopracovať :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Moc pěkná knížka a moc se těším na film :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Do knížky bych se měla pustit snad příští týden tak jsem zvědavá jak se mi bude nakonec líbit :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Taky ji mám objednanou, mám objednanou Hvězdy nám nepřály a Bez naděje a už se nemůžu dočkat! :O
    http://my-little-boring-me.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť