sobota 21. júna 2014

On my wishlist #25

Meme z dielne od Book Chick City. Cieľom je uverejniť knihy, ktoré by sme si chceli kúpiť a mať ich vo svojej knižnici. Môžu to byť staršie knihy, novinky alebo tie, ktoré ešte len vyjdú.

Óch bože ! Ja sa stále musím rozplývať nad tou obálkou ! Ja milujem Nástroje smrteľníkov a keď som prečítala to, tak musím aj toto. Už strašne dlho ma to láka. Celý ten príbeh mi príde nesmierne zaujímavý a och tá obálka... Navyše to prostredie je úplne úžasné ! A už len to, že to napísala Cassandra. Od nej by som si prečítala aj telefónny zoznam :D. Mňa by strašne zaujímal váš názor na knihu. Či ste ju čítali, alebo plánujete a či sa vám páčila. Ja sa hrozne teším, pretože tento budúci týždeň by ma mala prísť z iParku :).

4 komentáre:

  1. Čítala som Nástroje smrteľníkov, teda zatiaľ len 4 časti, piata by mi mala prísť behom budúceho týždňa tak sa neskutočne teším. Tú sériu zbožňujem! A rovnako ako ty mám v pláne zakúpiť si aj sériu Pekelných strojov, počula som na ňu samé chvály. :) Ani sa nedivím keď to písala Cassandra. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mechanického anjela som čítala a celkom sa mi to páčilo :) Ale podľa mňa, to na TMI rozhodne nemá :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pekelne stroje mam precitane cele a mozem ti povesat ze mna nebavilo CoB ale toto som si zamilovala hned :3 Willove hlasky proste boli perfect :3

    OdpovedaťOdstrániť