piatok 20. júna 2014

Trošku kecania o ničom a o všetkom... :D

Tento článok je o mojich hlbokých úvahách a myšlienkach.. Jasné, robím si srandu :D ! Je o mojich kecoch, ktoré vás zrejme unudia k smrti, neprečítate ich do konca, ale ja sa s dobrým pocitom vykeciam :D. Veď to chápete.. niekedy to treba zo seba dostať von. Ja si síce píšem denník, no dnes mám proste chuť na článok. PS ešte raz vás prosím.. nehľadajte v tom žiadny zmysel :D !

Včera bol deň D. Všetky známky boli uzavreté, iba jediná ma mátala a tvorila moje nočné mory. Chýbala mi posledná odpoveď z toho najhoršieho predmetu pod slnkom. Pýtate sa z čoho ? Vy to ešte neviete ? No predsa z fyziky. Ja na to naozaj nemám bunky ! Ale to je fakt logika -.- matiku viem, som v nej takmer najlepšia, no z fyziky ani neceknem. To učivo bolo pre mňa katastrofálne. Samo o sebe bolo ťažké, a zle sa mi učilo (tie učebnice sú úplne zlé !), no ono to bolo ešte horšie, pretože som tomu vôbec nechápala a nevedela som o čo tam ide, tak som sa to len byflila naspamäť. Čistá katastrofa ! Stačilo zabudnúť jedno slovíčko a tým pádom som nevedela nič. Učila som sa poobede, večer, v noci. No stále som to zabúdala. Na prvej hodine som sa to ešte pod lavicou učila a na druhej hodine nastal ten veľký okamih. Rýchlo som sa prihlásila, nech to mám za sebou. Išlo mi o veľa, vychádzalo mi medzi 2-3 a ja fakticky neznášam trojky. Takže... S malou dušičkou som predstúpila pred tabuľu a spustila som. Po dokončení poslednej vety som bola hrdá sama na seba. Zvládla som to ! Potom prišlo to horšie.. Otázky z opakovania. "Napíš mi vzorec na prácu". Dva týždne som nebola v škole. Zdesene som na ňu vyšpúlila oči s otázkou "To čo je?". Učiteľka to radšej vzdala so slovami "choď si sadnúť moja, nejdeme to riskovať. Máš dvojku". Vtedy to bol najlepší pocit za posledné storočie ! Cítila som sa tak ľahučko :D. Konečne bolo po všetkom. Všetky známky boli uzavreté a ja som mala pokoj. Krása ! Zvyšok dňa bol jedna báseň. S kamarátmi sme si robili selfie :D. na piatej hodine sme začali pozerať Grave Encountres a na poslednej sme si užívali slniečko na rozpálenom ihrisku. Celú tu atmosféru dopĺňal reprák na ktorom sme počúvali sountracky s TFIOSu. V tento krásny deň som začala zasa dílovať knihy :D. Kamarátkam som priniesla : Kam zmizla Aljaška, Na vine sú hviezdy, Mesto popola... Učiteľka nábožka mi vrátila Zlodejku kníh. Baví ma to, takto rozdávať radosť knihami, ale je to ťažké rozlúčiť sa na tých pár dní so svojimi láskami :D. Po škole to bolo tiež fajn. S kamarátom sme si skvele pokecali a dohadovali sme sa na filmovom dni :3. Kedže neznáša smutné filmy, dohodli sme sa takto... On vyberie jeden film a ja jeden. Samozrejme som vybrala Na vine sú hviezdy :3. On vybral Goal (niečo o futbale). Však čo by som preňho nespravila :D ?

Ak ešte čítate tieto kecy, som na vás hrdá :D ! Dnešný deň bol super. Myšlienka na uzavreté známky ma úplne dokonale potešila. Všetko som začala mať úprimne u riti :D. Učebnice som nechala doma, miesto toho som zobrala notebook. A štyri hodiny sme kukali horory. Najprv sme dopozerali Grave Encountres 1, a potom sme si dali dvojku. Bolo to fakt super ! Najlepšie keď sa zo dvadsať ľudí naraz trhalo :D ... Poslednú hodinu sme zasa strávili vonku, no teraz to také skvelé nebolo. Priznajme si to.. Dnes sa k celku ochladilo. Ale ten reprák to vynahrádzal ^^. Domov som sa, ale fakt tešila. Hneď po škole po mňa prišla babka a šla som k nej na víkend. Celý deň si oddychujem v spálni :). Priznám sa.. Som "trošičku" lenivá :D. Nič sa mi proste nechce, ja si to priznávam :3. Môj najväčší čin je ísť do kuchyne po nejakú dobrôtku "Forever hungry :3". Inak.. Bolo zaujímavé zistiť že za tento rok som vymeškala okolo 305 hodín, keď sa darí, tak sa darí :D. Ale všetko ospravedlnené ;D. Dnes som, ale predsa len uvažovala a premýšľala (len taká poznámka na okraj.. ja premýšľam stále). Uvažovala som o plánoch na leto. Mojimi hlavnými prioritami bude oddych, oddych, veľa čítanie a ešte raz oddych :D. Ďalej milujem ponocovanie (volám to "letný režim"), takže budem hore tak do 5-7 rána a spať budem do 12 poobede. Ja to skrátka zbožňujem :D. Plus sa chcem stretávať s priateľmi a nejaká túra by bodla. Každopádne očakávam že toto leto bude dokonalé :3 !

Ja vám gratulujem že ste sa dostali až po koniec.. Dúfam že som vás neunudila k smrti. Upozornila som vás, že nehľadajte žiaden zmysel.. :D Toto je čisto o vykecaní :D

2 komentáre:

  1. Gratuluju k té fyzice! :)) Já to mám přesně takhle s matikou, vůbec ale absolutně vůbec mi nejde.

    OdpovedaťOdstrániť