nedeľa 15. júna 2014

TMI - Too Much Information TAG

Doteraz som ani nevedela že takýto TAG existuje, no hneď sa mi zapáčil. A ešte ako bonus ma nominovala Kika, takže som rada :). Ide o to aby ste sa dozvedeli o mne nejaké info :D.

1.Čo máš práve oblečené ?
Čierne leginy, čierne tričko... prepáčte, ale ja sa cítim v čiernej pohodlne :D.
2.Si zamilovaná ?
Áno..
3.Zažila si už niekedy príšerný rozchod ?
Nie.
4.Koľko meriaš ?
Fúha ja fakt netuším :D. Asi okolo 160.. fakt neviem.
5.Koľko vážiš ?
Veľa o.O
6.Máš nejaké tetovanie ?
Nie, ale strašne sa mi páčia tetovania na zápästí tipu : Believe (nemá to nič spoločne s Bieberom -.- páči sa mi význam slova :) ), Hope, Stay strong... :)
7.Nejaký piercing ?
Počíta sa ucho :) ? V uchu mám dve + som mala kedysi na chrupavke, no to som si musela vybrať (ale idem si to dať znova, tak pššš :D)
8.OTP - one true pairing (obľúbená seriálová / knižná dvojica) ?
Clary a Jace ! Oni sú dokonalá dvojica. Clary je odvážna a Jaceov humor skrátka milujem. Ale ľudia ja mám tých obľúbencov viac :D.. Ďalej tu máme Alec a Magnus, Ron a Hermiona... veľa :).
9.Obľúbené seriály ?
Dva a pol chlapa, Simsonovci, k celku ma bavili Upírske denníky, kedysi Stratené duše, Teória veľkého tresku, ani Monk nieje zlý.. ale Dva a pol chlapa je TOP ^^ !
10.Obľúbená kapela ?
Imagine Dragons ! Ich skrátka milujem :3. Texty, hudba, všetko... Všetky ich pesničky sú dokonalé, je ťažké určiť, ktorá najviac :).
11.Niečo čo ti chýba ?
Tak toho je viac.. A neviem či chcem všetko povedať.. Ale tak dám také jednoduchšie :D. Chýbajú mi moje slúchatká, ktoré som už po druhý krát stratila :/ Viem je to blbosť, no niektoré veci sú osobné :).
12.Obľúbená pieseň ?
Tom Odell - Another love ^^. Už strašne dlho fičím na tejto pesničke a nikdy ma neomrzí :)
13.Koľko máš rokov ?
Jéé :D Trinásta otázka a ja mám 13 :D.
14.Znamenie v zverokruhu ?
Panna.
15.Vlastnosť, ktorú si všímaš voči potenciálnemu partnerovi ?
Úsmev ^^ ale to nieje vlastnosť.. správanie voči mne, obetavosť, a či ma vie vypočuť, skrátka či je tu pre mňa, či môžem dôverovať..
16.Obľúbený citát, alebo hláška ?
Neľutuj mŕtvych, ľutuj živých a najmä tých čo žijú bez lásky.
17.Obľúbený herci ?
Tom Hanks, Nicolas Cage.. :)
18.Obľúbená farba ?
Čierna, biela, modrá (bledunko)... :)
19.Hlasná, alebo tichá hudba (hlasitosť) ?
Hlasná. Je skvelé keď máte problémy, premýšľate, vopcháte si slúchatká do uší a vtedy zistíte že vďaka ním môžte na všetko zabudnúť.. Ale takisto je to fajn, keď ste šťastný. Hudba je proste úžasná vec :)
20.Čo robíš keď si smutná ?
Premýšľam, počúvam hudbu (na takéto nálady je najlepší Ed Sheeran, Kali..)
21.Ako dlho ti trvá sprcha ?
Okolo desať minút :D S vlasmi 15-20 :D
22.Ako dlho ti trvá ráno nachystať sa ?
Vstávam o šiestej. Raňajkujem, umyjem sa, oblečiem, nahodím na seba dermakol, maľovať sa mi nechce (nemám na to nerv :D). O siedmej idem vyvenčiť psov, a 7:20 idem dole, pretože ma už čakajú chalani a potom ideme spolu do školy :)
23.Bila si sa niekedy ?
Tak naostro nikdy, ale vždycky sme sa s bratrancom zo srandy. Bolo to fajn :D
24.Nadchne ťa...?
Smiech.. Milujem zážitky s mojimi priateľmi :)
25.Vytočí ťa...?
Klamstvo.. Ja dokážem odpustiť všetko, no neznášam keď ma niekto klame.
26.Dôvod prečo si si spravila kanál na YouTube ?
Ja nemám kanál na YouTube :D.
27.Fóbie ?
Pavúky -.- Mnohý sa na tejto fóbii smejete, no je to naozaj nepríjemné.
28.Kedy si naposledy plakala ?
Asi dva týždne do zadu, pri filme Now is good, pred troma dňami (takmer) pri čítaní Kam zmizla Aljaška, a trošička dnes.. :/
29.Kedy si naposledy niekomu povedala ľúbim ťa ?
Naozaj neviem :).
30.Význam tvojho mena na Bloggeri ?
Žiaden význam nemá :D. Volám sa Kristína, každý ma volá Kika.. na Kristy by som sa asi v reáli neotočila, no strašne sa mi to páči. Kristy.. Tak pekne to znie :D
31.Ktorú knihu si naposledy čítala ?
Kam zmizla Aljaška od Johna Greena. A moc sa mi to páčilo :)
32.Ktorú knihu momentálne čítaš ?
Harry Potter a Fénixov rád... Mám pocit že Harry ma nikdy neomrzí :)
33.Ktorý seriál si naposledy pozerala ?
Včera ráno Kráska a zviera (čo dávajú na markíze, alebo Joj-ke). Ja moc telku, ale nepozerám :)
34.Posledná osoba s ktorou si sa rozprávala ?
Fúúha.. Buď s kamarátkou Nikou, alebo najlepším kamarátom :).
35.Vzťah medzi tebou a osobou, s ktorou si sa rozprávala ?
Myslím že obidvaja sú ty najlepší ľudia akých poznám a sú to presne tí ľudia pri ktorých mojim najväčším strachom je že ich stratím :)
36.Obľúbené jedlo ?
Bože ja neviem :D. Asi granadýr :D
37.Ktoré miesto chceš navštíviť ?
Paríž, Taliansko, Dominikánsku republiku ^^
38.Posledné miesto, ktoré si navštívila ?
Myslím že Zlín :). Tá ZOO je úžasná :D !
39.Máš "crush" (niekoho kto sa ti páči a Kika nevie ako to preložiť, čiže ja už vôbec nie :D) ?
Áno :)
40.Kedy si niekoho naposledy pobozkala ?
Netuším :D
41.Koho si naposledy urazila ?
Pane Bože :D ! Prečo sú také ťažké otázky :D ? Kto si to má pamätať o.O ?
42.Obľúbená príchuť, alebo sladkosť ?
Karamel :3. Tofík.. taký keksík čo majú len v Lídli :D
43.Na akom hudobnom nástroji hráš ?
Žiadnom :D
44.Obľúbený šperk, resp. bižutéria ?
Vybíjané veci ^^
45.Posledný šport, ktorý si naposledy hrala ?
Kedysi som hrávala tenis a ešte dávnejšie som päť rokov tancovala :)
46.Posledná pieseň, ktorú si spievala ?
Asi John Legend - All of me :3
47.Obľúbený rozbeh konverzácie (favourite chat up line) ?
Ahoj ako :D ? Záleží od okolností.. :D
48.Použila si ho niekedy ?
Áno :D
49.Kedy si naposledy bola s niekym von ?
Uff ! Teraz som dlhšie nebola..
50.Koho označíš ?
Označujem :) : AnetteNathalyPeťaTerruTáňu

5 komentárov:

  1. Děkuju moc za nominaci, určitě se ráda zapojím. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tenhle tak je fakt hrozně vtipný! Zajímavé odpovědi! :D Mimochodem, začínám se cítit blbě, že jsem o tři roky starší a asi o dva nebo tři centimetry menší (a už neporostu). :D Asi jsem fakt mrňavá. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nicolas Cage je najlepší :D :D Konečne asi stretám človeka, ktorý ho má tiež rád! :D Lebo v mojom okolí sú obľúbení herci typu Daniel Radcliffe, v horších prípadoch Nela Pocisková :D :D
    A zo srdca neznášam karamel :D Uplne fakt najviac na svete je najhorší karamel :D
    Pekný článok :) :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ďakujem za nomináciu :) Čoskoro natočím :)

    OdpovedaťOdstrániť