sobota 21. júna 2014

NOVÝ PROJEKT !!!!!!!!!!! ^.^


Ahoojte ! Som strašne natešená :D ! Už dlhšie mi v hlave víril nápadík na projekt a teraz som ho konečne zrealizovala.. Ja len dúfam, že sa všetci do jedného zapojíte a neskazíte mi radosť :D ! Ale vážne, dúfam že sa zapojíte.. No myslím, že teraz by bolo najlepšie vysvetliť vám o čo ide.

Tento projekt sa nazýva Mortal Instruments Challenge. Ide o to že ja každý mesiac (áno je to mesačný projekt, kedže viem, že časovo je často blogovanie náročné) pridám otázku, ktorá sa bude týkať Mortal instruments. Vy na ňu napíšete menší článok. Kedže budem pridávať len po jednej otázke, odpoveď na jednu vetu nestačí. Môže sa zapojiť hocikto. V podstate tento projekt nemá žiadne pravidlá. Dole nájdete linkovač kde môžte dať link na svoj blog s článkom (samozrejme ak sa zapojíte). Ak sa vám bude chcieť, tak kľudne môžte projekt zdielať, napr na fb a pod... Nech je nás čo najviac :) Takže zhrňme si to v bodoch

  • prvý príspevok s otázkou zverejním ešte dnes.
  • je to mesačné meme / projekt
  • pridám len jednu otázku (každý mesiac)
  • svoje odpovede zverejníte na svojom blogu (to je samozrejmé :D)
  • vy vo svojej odpovedi dáte link na môj blog s tým že som tvorcom tohto projektu (čo by malo byť tiež samozrejme, veď toto už každý poznáme :))
  • váš článok bude obsahovať úvodný obrázok, dole ho dám pre istotu v menšom :D
  • keď budete mať nápady na otázky, kľudne sa s nimi podeľte v komentároch :).

Priznávam že k tomuto projektu ma inšpirovala Rachel Roo so svojím Harry Potter challenge a Judist s Add Yours. Ak máte nejaké otázky / pripomienky, alebo je vám niečo nejasné, napíšte mi do komentáru alebo na môj mail : kristydrazovska@gmail.com Dúfam že sa vám projekt páči, a hlavne verím že nás bude čo najviac.

4 komentáre:

  1. Určite sa zapojím, keďže TMI úplne zbožňujem :3 Dúfam, že čoskoro zverejníš prvú otázku, lebo v článku som ju nenašla :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ani nevieš akú mám radosť ^^ zverejním ju zajtra. Dnes je už dosť hod. čiže pochybujem že by to teraz niekto robil :D

      Odstrániť