sobota 14. júna 2014

On my wishlist #24

Meme z dielne od Book Chick City. Cieľom je uverejniť knihy, ktoré by sme si chceli kúpiť a mať ich vo svojej knižnici. Môžu to byť staršie knihy, novinky alebo tie, ktoré ešte len vyjdú.

Už prvý krát keď som videla túto kniha, povedala som si že ju musím mať ! Tá obálka je úplne brutálna ! A anotácia ma taktiež zaujala. Inak, zaujímal by ma váš názor, ak ste ju čítali, alebo by ste ju chceli čítať :).
PS Určite ste si všimli nový vzhľad blogu. Dúfam že sa vám páči. Je tu iba jediná chybička.. Hore všade píše "Trial" pretože program ešte nemám cracknutý (neviem to), takže musím niečo vymyslieť. No zatiaľ to nejako prežijeme, či :) ?

4 komentáre:

  1. Túto knihu si tiež chcem prečítať. Zaujala ma podľa popisu aj podľa rôznych reakcií. Dúfam, že si na ňu cez prázdniny nájdem čas :)
    Tá obálka je fakt pekná - uvažujem, že si tú knihu radšej kúpim ako stiahnem, aj keď ma to vyjde o čosi drahšie. Ale toto by som fakt chcela mať v mojej knižnici (hlavne ak ma to bude baviť) :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Knížku jsem četla minulé léto a byla úplně skvělá :). Už se nemůžu dočkat druhého dílu :).

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Kniha vyzerá zaujímavo, ale neviem, či by to bolo niečo pre mňa.:)

    OdpovedaťOdstrániť