nedeľa 1. júna 2014

Mesačná chvastačka - máj 2014

Meme od Judit.

Prečítané knihy
Mesto kostí (1) / Cassandra Clare (439 strán)
Mesto popola (2) / Cassandra Clare (407 strán)
Mesto skla (3) / Cassandra Clare (486 strán)
Mesto padlých anjelov (4) / Cassandra Clare (384 strán)
Vlčí brat / Katarína Soyka (217 strán)
Na vine sú hviezdy / John Green (235 strán)
Harry Potter a kameň mudrcov (1) / J.K.Rowlingová (317 strán)

Tento mesiac som prečítala celkovo osem kníh a 2 485 strán :).

Kúpené knihy
Priznám sa že ja moc knihy nekupujem, ale plánujem to zmeniť :). Tento mesiac som konečne zohnala šiesty diel Anny zo zeleného domu - Annine lásky.. Som strašne šťastná. Každopádne som o krok bližšie k úplnej sérii. Chýba mi už len Anna v Summersie, ak by ste to niekto vyhrabal vo svojej knižnici, tak sa mi ozvite. Mám z tejto knižky obrovskú radosť :).

Darované knihy
V jeden pekný víkend som sa pohrabala u babky v knižnici.. Aj keď neplánujem v blízkej dobe čítať tieto knihy, tak som ich tam nemohla nechať :D. Veď predsa, raz sa k nim dostanem :).

Recenzné výtlačky
Tento mesiac bol bohatý na spolupráce. Získala som tri. Najprv (ako prvú v živote) som získala s internetovým kníhkupectvom iPark, hneď na to s vydavateľstvom HYDRA a nakoniec s internetovým kníhkupectvom Ikarus. Tieto spolupráce ma neskutočne tešia.. mali ste ma vidieť keď som ich získala :D. A tieto knihy ma tešia takisto. Konečne mám Mesto padlých anjelov, len z toho konca ma ide poraziť. Obrovskú radosť mám z knižky Na vine sú hviezdy, ktorá ma rozrevala a rozosmiala zároveň. Vlčí brat bol.. fajn. A Sklený vrch som ešte... hmmm nedočítala.. To je asi všetko :)

Tu sú všetky pekne pokope :). Dúfam že sa vám páčila táto chvastačka.. som rada že som sa do nej konečne zapojila :D Tak teda o mesiac sa vidíme znovu :)

5 komentárov: