štvrtok 3. júla 2014

Knižné naj - Jún 2014

A máme tu Knižné naj - to najlepšie (a bohužiaľ aj najhoršie) za mesiac február.

Počet prečítaných kníh : 7

Prečítané knihy :
Harry Potter a tajomná komnata (2) / J.K.Rowlingová
Harry Potter a väzeň z Azkabanu (3) / J.K.Rowlingová
Harry Potter a ohnivá čaša (4) / J.K.Rowlingová
Kam zmizla Aljaška / John Green
Harry Potter a Fénixov rád (5) / J.K.Rowlingová
Harry Potter a polovičný princ (6) / J.K.Rowlingová
Mechanický anjel (1) / Cassandra Clare
Počet prečítaných strán :
3491

ODDYCHOVKA mesiaca :
Harry Potter a ohnivá čaša (4) / J.K.Rowlingová
Knihy Harryho Pottera milujem ! Všetky sú celým mojim detstvom. V žiadnom diely nechýba napätie, mnoho prekvapivých zvratov, odkrývanie tajomstiev a tu by sa dalo povedať, že aj temná atmosféra. Nemôžem povedať, ktorý diel milujem najviac... Ale myslím, že Ohnivá čaša bola pre mňa oddychovkou. Čítala som ju u babky na záhrade a bolo to naozaj príjemné.

PREKVAPENIE mesiaca :
Kam zmizla Aljaška / John Green
Už dlho som sa tešila na túto knižku. Kníhkupectvo iPark mi splnilo želanie a poslali mi recenzný výtlačok. Ihneď som sa do toho pustila s veľkým očakávaním (ktoré našťastie neopadlo). Spočiatku som mala možmo zmiešané pocity, no kniha ma nakoniec presvedčila. 

OBÁLKA mesiaca :
Mechanický anjel (1) / Cassandra Clare
Tak tu nemám nad čím premýšľať, pre mňa je to jasný favorit. Knihu mám doma už okolo týždňa, no ešte stále sa na ňu neviem vynadívať. Je proste prekrásna ! Včera som si kúpila Mechanické princa a obálka zasa nesklamala, samozrejme že ani príbeh.

SKLAMANIE mesiaca :
Nič :)

HRDINKA mesiaca :
Táák a sme zasa pri hrdinoch, pri ktorých sa mám rozhodnúť, ktorý bol najlepší, no ja sa nikdy neviem rozhodnúť. Ja teda niekoho zvolím, ale zapamätajte si, že určite nemilujem iba tohto jediného :D !
Hermiona Grangerová - Harry Potter
Hermionu mám už od malička veľmi rada. Je inteligentná, samozrejme vie aj čo je zábava a je to priateľka na celý život. Páči sa mi, že aj keď len tróóšičku, tak svojim spôsobom Harryho a Rona usmerňuje. Navyše je veľmi odvážna a je hlavne milá...

HRDINA mesiaca :
Tuná to platí rovnako ako v hrdinkách :D.
Will Herondale - Mechanický anjel
Óch Will... Ja ho milujem ! Tá jeho odvážnosť.. A to aký je krutý a snaží sa uvrhnúť na seba čo najhoršiu povesť a to ako sa snaží svojou zlobou dostať od seba ľudí čo najďalej, no zároveň tie momenty keď vylezie z ulity a je taký zraniteľný... Prepáčte mi, ale Will je dokonalý :D.

KNIHA mesiaca :
Mechanický anjel (1) / Casssandra Clare
Od začiatku som vedela že je to úžasná kniha. Naozaj ma dostala ! To prostredie, postavy, dej a príbeh.. A navyše tá temná atmosféra. Všetko sa mi veľmi páčilo a príbehom som sa nechala unášať. Som veľmi zvedavá na dvojku :).

6 komentárov:

  1. Obdivuju tě!
    Já teda čtu strašně ráda, ale ne moc..
    http://my-little-boring-me.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pekne si stiahla HP heh :)) Za mesiac? Obdivujem heh.
    Kam zmizla Aljaška mám v pláne si prečítať, tak uvidíme či prekvapí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jé, to s Potterem máme stejné. :3 Taky je top kniha mého dětství. Však já díky němu začala číst. :D Taky nemohu říct, který díl mám nejraději, možná trojku. Je to ještě taková pohádka, ale už je i temnější. :D A je to jediný díl, kde neni Voldy! :D (Což neni +, já mám toho chlápka ráda)
    A už se těšim, až Pekelné stroje vyjdou i u nás, to je hrozné, že máte něco dřív. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Všetky sú TOP :D ! No hlavne je to dosť nezvyčajné, že mi máme niečo skôr než vy :D. Inak sranda, že mi čítame aj knihy po cz, ale vy nikdy nečítate po sk o.O :D.

      Odstrániť