piatok 18. júla 2014

Momentky #1

Momentky alias Momentkos, ako som ich stihla pokrstiť v duchu Mexika :D. Neviem, ale pripomína mi to Mexiko, ten prízvuk "Momentkos". Tak fajn prejdime od môjho švihnutého zmýšľania k veci. Dnes som šla k babke a prvé čo som urobila je, že som sa šla prejsť na moje obľúbené miesto. Nemohla som si pomôcť, skrátka som pre vás pripravila pár foto. Mne sa tam hrozne páči, ale tak posúďte sami :).














Táto  cestička bola naživo fakt krásna. Keď som cez ňu prechádzala, tak s kríkov vyleteli motýle a všade poletovali a tak.. :)

7 komentárov:

  1. Jujky, ten pejsek je sladký! :)
    Krásné fotky. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hmm... Tie klasy sú najlepšie. Predstava, že sa do nich niekedy len tak hodím ma vždy dokáže dostať do dobrej nálady :D A posledná fotka mi na malý zlomok sekundy pripomenula moju kresbu :D Inak, najlepšie posedenia sú vždy pod brezou. Je to tam tak príjemne záhadné, akoby z iného sveta (čo je vlastne každé posedenie pod hocijakým stromom). :D

    OdpovedaťOdstrániť