piatok 11. júla 2014

Review - Ako vycvičiť draka 2

Dnes je ten deň D ! Dnes som bola konečne na mojej milovanej rozprávke Ako vycvičiť draka 2. Doteraz bola pre mňa táto rozprávka veľká neznáma, no nedávno to dávali v telke a ja som neodolala. Odvtedy ju milujem ! A takisto celá moja rodina :D.

Štikút docielil svoj sen. Vikingovia žijú s drakmi v súlade. Teraz draky niesu objektmi lovu, ale sú to domáci maznáčikovia. Štikút má zobrať zodpovednosť na svoje plecia a stať sa náčelníkom.. zvládne to ? A navyše ho čaká veľká udalosť...

Už od rána som nedočkavo behala po byte s tým "kedy konečne pôjdeme ?." Nevedela som sa dočkať ! Počítala som hodinu za hodinou, minútu za minútou. Keď bolo 16:16 hod. celé sa to začalo. Presnejšie nám prišiel autobus. Kedže sme mali kopu času s radosťou sme sa s maminou potúlali po meste. Chcela som ísť do knižnice, no zistila som, že ide byť mesiac zavretá, takže smola. Samozrejme som navštívila Martinus. Ja tam fakt milujem tú atmosféru ! Celé je to tam dokonalé ! No dnes som mala chuť zabiť jedno decko.. Ono tam hádzalo knihy po zemi a tak.. Ách jaj. Ani som sa nenazdala a už sme sa tlačili v kine. Najprv prišla babka (ktorá tú rozprávku takisto miluje) a potom prišiel ujo s mojim bratrancom. Samozrejme som nemohla dnešný deň prežiť bez pop-cornu (ktorý ku kinu skrátka patrí) a bez Spritu, ktorým zapijem pop-corn :D. Pár minút pred filmom som sa ešte rozbehla do bufetu pre ďalší pop-corn a riadne som tŕpla či už nejde film. No nezmeškala som ^^.

Film ma pohltil hneď ako začal. Celé to začalo vysvetľovaním ako vyzerá Berk po zmenení životného štýlu. A samozrejme začiatok nemohol byť bez Bezzubého a Štikúta. Akcia sa začala už po pár minútach, takže ste si ani nemohli vydýchnuť. V druhom diely môžte spoznať nové postavy, ktoré si zamilujete (no nie všetky). Grafika bola fakt úžasná ! Aj keď to nebolo 3D a pod.. mala som pocit že je to živé. Mám pocit že svet v Ako vycvičiť draka je môj vysnívaný. Moje pocity pri tejto rozprávke vyzerajú asi takto : JA CHCEM DRAKA !!! Bezzubého si zamilujete ! Je rozkošný a jeho správanie vás rozosmeje. Navyše má prekrásne veľké oči, ktoré vás donútia sa nad ním rozplývať. Pre mňa to bol skutočne zážitok a hneď po skončení filmu som mala chuť si to pozrieť odznova. Dnešný deň bol v štýle family group (a neľutujem !). Skutočne je to jedna prekrásna rozprávka ! Po celý čas sa budete smiať a pri konci aj vyroníte slzičku. Naozaj odporúčam. Už sa teším keď to znova uvidím.. Navyše mám pocit, že bude trojka. Podla toho konca by mala byť a ja v to pevne dúfam :).