nedeľa 13. júla 2014

Mortal Instruments Challenge - druhá otázka (JÚL)

Mortal Instruments Challenge je môj nový a aj prvý projekt vôbec. Ide o to že ja každý mesiac pridám jednu otázku a vy na ňu napíšete menší článok. Dúfam že sa vás pridá čo najviac. PS všetky info nájdete TU.

Máš pocit, že Cassandra mala sériu ukončiť tretím dielom - Mesto skla ?
Nie nemyslím si to. Aj keď sa teraz nájdu ľudia, ktorý sa na to sťažujú, že ďalšie diely sú už zbytočné.. tak verím, že práve tí ľudia by Cassandre vypisovali o vzťahu Clary a Jacea. Ja som šťastná, že Cassandra pokračovala a neukončila to Mestom skla. Ako vravím... čitateľ je zvedavý na vzťah obľúbených postáv. Z témy Tieňolovcov sa dá vyťažiť veľa (nemyslím peňazí, ale nápadov). Cassandra presne vie čo robí a my by sme sa iba mali tešiť, že môžme čítať tak skvelé knihy. Takže ako vravím.. určite by séria nemala skončiť tretím dielom a je dobré že má ešte ďalšie dve. Myslím, že zajtra začnem čítať päťku - Mesto stratených duší a ohromne sa teším. Viete si vôbec predstaviť, že by žiadny Tieňolovci neexistovali ? Strašná predstava ! Preto sa tešme, že Cassandre nedochádzajú nápady a mi si ešte užijeme veľa jej skvelých kníh. Tak a aký máte názor vy :) ? PS Dúfam, že sa zapojíte, prajem príjemnú zábavu :).

4 komentáre:

  1. Prepáč že neskoro :) ale prvú otázku sme nestihli tak ti aspoň hodím link :) http://abouteverythingforeveryone.blogspot.sk/2014/07/moral-instrument-challenge-jul.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak som sa zapojila aj ja. Tiež sa ospravedlňujem, že neskoro ale nestihla som kvôli veľa veciam ani prvú otázku, snáď nevadí :) http://addicted-to-read.blogspot.sk/2014/07/mortal-instruments-challange-2-jul.html

    OdpovedaťOdstrániť