utorok 29. júla 2014

It's time for YouTube #6


Meme z dielne JuliaR.
Ide o to ukázať čitateľom videa, ktoré sledujem na YouTube.
Môžu to byť pesničky, manuály, návody, proste čokoľvek.

Dnes som si uvedomila ako dlho sme tu nemali toto meme. Doslova celú večnosť ! Preto som sa rozhodla, že dnešný deň zasvätím It's time for YouTube. Dúfam, že sa vám bude páčiť môj výber :).

Táto pesnička nieje moc známa a preto ma teší, že som ju objavila.. Je to fakt prekrásny song ! Nemôžem si pomôcť no (akoby povedali naši český susedia) "ujíždim" na nej už fakt dlho. Dúfam, že sa zapáči aj vám :).

Tak túto fakt milujem !! Je to soundtrack z TFIOSu a skrátka milujem :3. Aj tie klipy (sú dva, toto je prvý) sú úžasné !

Nedávno som začala sledovať túto babu na YouTube a vrelo vám odporúčam ! Robí fakt úžasné videa :D a toto patrí medzi moje najobľúbenejšie. :D PS zaujímavý challenge, veď uvidíte :)

Plus vám hádžem ešte trailer na If i stay.. začínam byť na ňom závislá.. :D.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára