pondelok 14. júla 2014

Wicked Wildfire / Read-A-Thon 2014


Tak fajn.. Možno som sa zbláznila, ale skrátka rozhodla som sa, že sa zapojím do prvého maratónu (ešte nikdy som sa do žiadneho nezapojila). Ten obrázok sa mi páčil, ale to nieje dôvod :D. Skrátka som si povedala, že sú prázdniny, aj tak len stále čítam, tak prečo sa nezapojiť ? Som zvedavá ako to pôjde a naozaj dúfam, že dám nejaké prevratné číslo :D.

Písať si zoznam u mňa nemá zmysel. Aj keby neviem čo, tak sa ho nedokážem držať. Vždy mi do toho niečo príde, skrátka nedokážem fungovať podľa zoznamu. Takisto si nejdem dávať ani ciele, že prečítam toľko a toľko kníh. Nechám sa prekvapiť sama sebou. Som zvedavá na výsledok :D. Ak by ste sa chceli zapojiť aj vy, tak tento maratón nájdete TU. Každopádne budem každý deň pridávať info o tom ako som na tom :).

2 komentáre: